Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
zamawianie i wysyłka
ZAMAWIANIE I WYSYŁKA
Zamówienie może złożyć osoba fizyczna lub zarejestrowana firma.
Zamówienie zostanie zrealizowane drogą wysyłkową za pobraniem (należność płacimy kurierowi, otrzymujemy przesyłkę, w której znajduję się komplet dokumentacji wraz z fakturą).
przelewem na konto POSTAW DOM w formie przedpłaty na konto POSTAW DOM - BZ WBK S.A. JeleniaGóra 02 1090 1926 0000 0001 1164 7001
Wysyłka dokumentacji jest bezpłatna
W celu osobistego odbioru projektu w siedzibie firmy, zamówienie należy złożyć co najmniej na 1 dzień przed odbiorem dokumentacji w celu dokonania rezerwacji projektu.
Do przyjęcia zamówienia dokumentacji projektowej i jego realizacji drogą wysyłkową konieczne jest wypełnienie formularza zamówienia a w nim podania: imienia i nazwiska lub nazwy firmy, pełnego adresu na jaki ma zostać dostarczona przesyłka, telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail zamawiającego.
Zamówienia przyjmowane są również telefonicznie pod bezpośrednimi numerami pracowni:75 753 58 46, 75753 56 92
Projekt wybranego domu wyślemy Państwu w ciągu 48 godzin pod wskazany adres. (W przypadku konieczności dokonania zmian i uzupełnień termin jest ustalany indywidualnie)